piątek, 4 kwietnia 2014

Berry STO LAT!!

Hej kochani :)
Dzisiaj jest taki ważny dzień  9
kwietnia ;D
Moja kochana Berry ma dzisiaj urodzinki ^.^

Bery! 
W dniu twojego święta chce ci oznajmić, że znamy się już miesiąc. Jesteś moją bff przez internet <3

Oto wierszyk ;3

Dzisiaj są Twoje urodziny,
świętuj ten dzień ze swymi ukochanymi.
Śmiej się i miej wiele radości,
niech szczęście zawsze w Twym sercu gości.
Byś chorób nie zaznawała,
wesołością przykład dawała,
by Twe marzenia się spełniały
i jeszcze więcej szczęścia dawały.
Żyj sto lat, a nawet więcej,
byle Cie nie opuściło nigdy szczęście.
  
    Plose wierszyk dla mojej kochanej Berry.

/ Gaja <3  /

1 komentarz:

  1. Boziu xd Też Cię kocham ♥♥<3 bff ty moja ;***
    Jaki mam spam na gg ;-; ;P
    Nie musiałaś c;

    OdpowiedzUsuń

^^