środa, 16 kwietnia 2014

Rozdział 4 ♥Robi się Zdzichu...♥

* Violetta *
Jestem bardzo szczęśliwa, ten pierścionek jest śliczny. Nie spodziewałabym się, że Leon mi się oświadczy.
Po założeniu pierścionka na mój palec rzuciłam się na jego szyję z uśmiechem na twarzy. Pocałowałam go w pulik.   On odwzajemnił pocałunek w usta. Po chwili oboje byliśmy na ladzie stołu. Brunet ściągał ze mnie ubrania, nie pozwoliłam na to..

- Leon! Ile razy mam Ci mówić, że nie jestem gotowa na to?

- Przepraszam kochanie, pojedziemy jeszcze dzisiaj do moich rodziców?

- No pewnie, że tak. Niedługo ciasto się upiecze.

- To ja idę do sklepu po...
Mężczyzna nie dokończył zdania. Był już za drzwiami idąc w stronę sklepu.

Po co on poszedł? Pewnie po jakieś wino na kolację.

* Chelsea *
Umarł. Nie mogę w to uwierzyć, ale jednak miał wypadek samochodowy. Został potrącony przez ciężarówkę, jego żywot się skończył. W drodze po zakupy na naszą kolację za szybko jechał. Za trzy dni pogrzeb, a mogło być tak wspaniale... Moglibyśmy mieć ślub pięciorga dzieci...
* Violetta *
Jesteśmy w drodze do rodziców Leona. No nie. Policja nas zatrzymuje.

- Poproszę do sprawdzenia  prawo jazdy.
- Robi się Zdzichu...
- Zdzichu ?! Nie mów tak do mnie!
- No dobrze a  jak Cię zwą ?
- Diego.
- Boże to jeszcze gorzej... No to może przejdziemy na '' Ty" ?
- Dobra ale nie zmienia to faktu, że musisz dać mi prawo jazdy do sprawdzenia.
- Oj daj spokój, a jak dam Ci rabat na zakupy do H&M'u to puścisz mnie?
- No pewnie, że tak. W końcu kupię sobie bokserki...

Po czym Leon wyjął rabat z kieszeni.

- No to jedziemy Zdzichu!!
- Żegnam, co Zdzichu!! Mówiłem, że nie masz tak mówić.
- A... Jeszcze coś daj swój numer telefonu.
- Ok 669 986 069
- Dzięki, na razie!!


--------------------------------------------------------------

Hej Wam :*
Pomimo tego hejta dalej piszę :****
Nie obchodzi mnie to, że beznadziejnie piszę, trudno...
Oto rozdział 4.
Myślę, że się podoba <3
Robię szantarzyk ;)

10 kom = Next ♥!




























9 komentarzy:

  1. PIERWSZA! ZARAZ DAM KOMA ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudowne ;**
      Biedny Drew ;(
      "Wreszcie kupie sobie bokserki" Pozdro z podlogi :D

      Czekam na nn ciulu ;**

      Purple ;**

      Usuń
  2. Świetny rozdział :)
    Szkoda mi Drew :(

    Ellie

    OdpowiedzUsuń
  3. Super:D.
    Biedny Drew i Chelsea;(.
    Strasznie mi smutno...
    ~Vanill

    OdpowiedzUsuń
  4. Droga Gaju/Julio (nie wiem jak wolisz) cudny rozdzialik !
    Chelsea i Drew ;(
    Leonettka *.*
    Zdzichu i tak najlepszy ! :*
    Nie mogę się doczekać next'a ! :)
    Mrs.Berry

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zawsze wspaniały rozdzialik :3
    Tylko troszkę szkoda Drew'a :c

    Bokserki i Zdzichu najlepsze! :D
    Czekam na next'a i pozdrawiam Cię, kochana Gaju :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana moja <3 Rozdział wspaniały <3 Smutam z powodu Drewa i Chelsei ;( Violka nadal odmawia Leośkowi ;( Jak ona może?! A potem ta akcja z Diego i ten tekst "W końcu kupię sobie bokserki..." *-* Padłam xD Już nie mogę doczekać się nexta =D Całuję i pozdrawiam ;* /Katarina

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój kochany żulu oto szablon specjalnie dla ciebie. Mam nadzieje że ci się spodoba :) Czekam na kolejny rozdział który masz dodać szybko. Tak to jest szantaż !! XD

    OdpowiedzUsuń
  8. kiedy będzie next? Już tak długo cie nie było :((((

    OdpowiedzUsuń

^^