piątek, 7 marca 2014

Prolog

O nie! Mój tata  żeni się w  przyszły poniedziałek... Nie mogę przyjechać, ponieważ jestem Buenos Aires a ślub będzie w Londynie. No niestety ojciec będzie zawiedziony ale siostra mnie zabije za to!!
     A wiec tak!  Mam na imię Drew Castillo mieszkałem razem z tatą Hermanem i siostrą Violettą w Madrycie. Nasza matka zmarła gdy miałem 7 lat a Viola 5. Śmierć mamy była bardzo bolesna dla taty, miał strasznego doła.  Niestety trzeba było się z tym pogodzić.... 
     Dzisiaj pierwszy dzień w pracy, a co jeśli się nie uda? Jestem przy wielkim budynku firmowym otwieram drzwi, nagle wpada na mnie jakaś kobieta.

- Pprzepraszam Pana bardzo - Rzekła jąkając się.

- Nic się nie stało, mogę wiedzieć gdzie znajdę prezesa?

- Musi Pan iść prosto i skręcić w prawo na przeciwko sali sądowej są drzwi do gabinetu prezesa.

- Dziękuję bardzo.

Po czym kierowałem się wskazówkami blondynki.

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Oto jest prolog ;)
Myślę, że się spodobało ;*
5 komentarzy = next

Gaja ;*

5 komentarzy:

  1. Jak ja Ci zazdroszczę tych 10 wyświetleń <333
    Prolog super!
    Wciągaaaaaaaaaa xD
    Czytam :D
    Czekam na next ;3

    xoxo
    Patrycja Brooks <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Super:)
    Nareszcie jakiś inny brat i nie zaczyna się z perspektywy Violi;D

    Czekam na next;***

    OdpowiedzUsuń
  3. Ekstra:). Bardzo fajny pomysł.
    ~Vanill

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny <3 Czekam na nexta ;* Dawaj szybciutko *-* /Katarina

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na 1
    Nie szantażuj to nie ładnie XD

    OdpowiedzUsuń

^^