środa, 19 marca 2014

Rozdział 2 cz. 1 ♥Chce to zrobić w oryginalny sposob ♥

     *Drew*
Siedzę sobie w domu oglądając telewizję, ktoś zapukał do drzwi. Okazało się, że za drzwiami stała blondynka.

- Hej Drewww... - Powiedziała urzekająco kobieta
- Chelsea? Piłaś coś?!
- Może... Mogę wejść?
- Możesz, pewnie. Czego się napijesz?
- Soku, jeśli masz.
- Żartujesz? No pewnie, że mam.
- Albo nie wlewaj mi soku, może ja pójdę tak się wprosiłam. Głupia ja ....
- Nie żartuj zostaniesz i koniec. Jeśli oczywiście chcesz...
- Nie... Wiesz ja sobie już pójdę nie będę się wpraszała na siłę.

Drew biegnąc za blondynką  zahaczył o krzesło, nie chcący wpadł na kobietę. Leżeli tak na ziemi przez dwadzieścia minut obściskując się.

* Violetta *
Podjęłam ostateczną decyzję co do przeprowadzki. Wyjeżdżamy! Już jest postanowione na 100%
Obawiam się tylko jednego. Gdy tata z Angie będzie chciał mnie odwiedzić co ja mu powiem? Chyba, że nie sprzedamy mieszkania Leona ... To jest nie ważne. Koło szesnastej spotkam się z Fran miałyśmy opracować plan urodzinowo-pożegnalny dla Cami. Niestety Cami wyprowadza się do Nowego Yorka, myślałam, że to żart... Niestety...

* Leon *
Po mojej głowie krążą myśli czy nadszedł już czas aby oświadczyć się Violi... Jesteśmy już długo ze sobą w końcu już 2 lata. Chce to zrobić w bardzo oryginalny sposób.




***
Wiem, wiem, wiem...
Bardzo, bardzo krótki  rozdział..
Mam dość dużo nauki, postaram dodać długi rozdział w sobotę :*
Wyrażajcie swoje zdania w komentarzach. tym razem bez szantażu :*
Dziękuje bardzo za 300 wyświetleń :*


Kocham Gaja :***

7 komentarzy:

  1. Witaj :*
    Kochana mówiłam ci już że świetni piszesz? ...Nie? To teraz mówię.
    Piszesz naprawdę świetnie
    Kocham twoje opowiadanie i nie leń się tylko pisz XD
    Dodaj szybko next ;)
    Jeśli nie zapłacisz za to... Oczywiście nie gotówką xd
    Czekam na next
    Całuski~Ines:**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za komentarz downie ty mój :*
      Mylisz się... Ja źle piszę ....

      Usuń
  2. Czad ^^
    Na popieram Inces Blanco <3
    Świetnie piszesz :D
    Czekam na next :3

    Patrycja Brooks ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej *___*
    Wspaniałe ♥
    Czekam na kolejny rozdział *o*
    [Śliczna muzyczka w tle ^^]

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojejuńciu<3
    Wybacz, że tak późno komentuję:(.
    Rozdział jest po prostu przegenialny:D.
    Straaasznie mi się podoba<3.
    Czekam na następny:*.
    ~Vanill
    PS
    Dziękuję za wszystkie piękne komentarze na moim blogu<3:*

    OdpowiedzUsuń

^^