sobota, 22 marca 2014

Rozdział 2 cz. 2 ♥Chce to zrobić w oryginalny sposob ♥

* Drew *
Dzień jak każdy, w pracy Chelsea rozpraszała mnie swoją czarną spódniczka zakrywającą ledwie pośladki i beżową bluzką z dużym dekoltem. Blondynka przez cały czas siedziała na biurku z nogą na nogę. Myślała, że będę się od razu ślinił. Nic z tego, kobiety takie są. Przewidywalne. Chelsea ma w sobie coś takiego niezwykłego. Ma swój charakter, z wyglądu wygląda na spokojną i zdyscyplinowaną kobietę. Ale gdy się ją pozna bardziej jest wręcz przeciwną osobą. Wtedy gdy leżeliśmy na podłodze obściskując się byłem bardzo szczęśliwy. Skończyłem pracę wyjątkowo prędko,  szefa żona pojechała do szpitala i w najbliższym czasie to ja będę go zastępował.
* Violetta *
Jest 8 rano. Wczoraj wieczorem Leon zaproponował mi wspólne spanie w łóżku. Ja się oczywiście zgodziłam, nasze więzi stają się coraz silniejsze. Przyciągnęłam się leniwie, poczułam jak Leon zaczął mnie obmacywać po całym ciele.
- Leon. Co ty robisz?
- Jak to co? Jesteś przecież moją dziewczyną więc twoje ciało też
należy do mnie.
Szatyn zaczął jeździć po ciele dziewczyny rękoma.
- Ooo... Musimy już wstawać! Dalej Leon wstajemy, za dwa dni przeprowadzka!
- No ok, masz jakieś plany na dzisiaj?
- Nie, ale możemy dzisiaj jechać do twoich rodziców na kolację, jeśli w ogóle będą w domu.
* Leon *
Moi rodzice posiadają duży majątek pieniężny dlatego nie muszę chodzić do pracy. Po śmierci mojego dziadka milionera wszystkie pieniądze wpłynęły na konto moich rodziców. Dodatkowo tata ma firmę branżową.
***
Hejoł ;*
Postanowiłam, że podzielę rozdział na 2 części ;)
Dziękuję za komentarze i za 400 wyświetleń kocham was ;*
Obiecuję, że rozdziały będą pojawiać się mniej więcej
regularnie ;3

3 komentarze:

  1. Wspaniałe, tak jak pierwsza część *__*
    Czekam na kolejny rozdział, pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie ♥ ♥
    Zakochałam się <3
    Żulu ty mój czekam na next ♥ ♥
    Całuski~Ines:**

    OdpowiedzUsuń
  3. Super:D.
    Bardzo mi się podoba.
    ~Vanill

    OdpowiedzUsuń

^^